Proč selhávají obchodní manažeři?

Vytisknout

Jedním z nejčastějších důvodů selhání obchodních manažerů je neexistující proces hledání, získávání a udržení zákazníků. Obchodní manažer a jeho oddělení se pak soustředí pouze na prodejní procesy, přičemž opomíjí podporu prodeje a zákaznické služby. Podobně je tomu i s neschopností manažera pracovat s tzv. trycht&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace