Proč jsou hodnocení zaměstnanců zcela zásadní?

Vytisknout

Mnoho manažerů odkládá pravidelné hodnocení svých podřízených tak dlouho, jak jen to jde. Zpožděná zpětná vazba ale může vyvolat mnoho těžkostí a snížit pracovní výkony stejně jako pocit sounáležitosti s firmou. Navíc je takové hodnocení vlastně totéž jako kormidlo, kterým můžete včas otočit a nasměrovat tak zaměstnance správným směrem. Když je jeho hodnocení vypuštěno, může onen pracovník nadále směřovat směrem, který nepovede k ničemu dobrému. A pokud je hodnocení pozitivní, zaměstnanec se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace