Přestaňte věřit mýtům o inovacích

Vytisknout

Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další technologičtí giganti. Snaží se proto inspirovat kroky úspěšných inovátorů, jako byl například Steve Jobs, který tvrdil, že nemá žádný smysl ptát se zákazníků, co chtějí. Průzkum trhu byl podle něj zbytečný, protože zákazníci nevědí, co chtějí, a pokud ano, stejně se to změní, než stačíte daný produkt uvést na trh. Právě tato úvaha je však jedním z nejčastějších mýtů o inovacích, píše server Fastcompany.com. V nedávném…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace