Předpoklady úspěšného myšlenkového leadershipu

Myšlenkový lídr je osoba, ale může to být i organizace, která je uznávaným expertem ve svém oboru. Z obchodně-marketingového hlediska je to pak někdo, kdo dokáže své odbornosti využít k posilování zájmu o své produkty, a tudíž k vyšším ziskům. Typickým příkladem jsou firmy podnikající v oblasti moderních technologií nebo nejrůznější konzultantské firmy, které pravidelně publikují zprávy a zajímavosti o své činnosti. Vybízejí k diskusi a poskytují doporučení. Ptáte se, co můžete udělat vy jak…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace