Plánování nástupnictví: Jak začít a na co se soustředit (1/2)

Mnoho firem stále ještě nemá žádný reálný plán toho, kdo v budoucnu převezme klíčové pozice. Jejich přístup zůstává vysoce reaktivním. Jenže je důležité, aby manažeři byli sami aktivní a podíleli se na výběru těch, kteří přijdou po nich. Své potenciální nástupce musejí rozvíjet, tvrdí web mckinsey.com. Odchod starých manažerů by vás neměl zaskočit Ačkoli je jasné, že nikdo nezůstane ve firmě věčně, mnohdy je k hledání nových důležitých manažerů stále ještě přistupováno jako k jednorázové…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace