Osvěžte si pravidla profesionálního telefonování

Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním kanálem alespoň u malých firem však zůstává telefon. Článek připomíná několik tipů, jak jej používat co nejefektivněji.- Odpovídejte čerstvě. Telefon byste měli vždy zvedat horlivě. Nezájmem druhou stranu rychle odradíte. Váš hlas by měl být živý a příjemný. Při telefonování se nevěnujte žádné jiné činnosti. Buďte slušní a omluvte se za…


Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele


Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Management News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Management News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Management News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Management News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace