Osvěžte si pravidla profesionálního telefonování

Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním kanálem alespoň u malých firem však zůstává telefon. Článek připomíná několik tipů, jak jej používat co nejefektivněji.- Odpovídejte čerstvě. Telefon byste měli vždy zvedat horlivě. Nezájmem druhou stranu rychle odradíte. Váš hlas by měl být živý a příjemný. Při telefonování se nevěnujte žádné jiné činnosti. Buďte slušní a omluvte se za…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace