Obchodní e-mail má svá pravidla

Vytisknout

Řada lidí si stále neuvědomuje, že obchodní elektronická pošta není puberťácká diskusní místnost. Nejeden manažer pak dostane obchodní e-mail, který je napsán způsobem, z něhož ani při nejlepší vůli nedokáže vyluštit, co mu chtěl odesílatel vlastně sdělit. Druhý den proto bude nucen ozvat se odesílateli telefonicky, čímž obě strany ztratí důležitý čas.V obchodní elektronické komunikaci je třeba postupovat tak, aby byla pro obě strany časově co nejefektivnější. Odesílatel by neměl dostat příjemce…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace