O budování kontaktů pro ženy

Pokud jde o budování kontaktů, ženy se soustředí především na svou image, zatímco muži cíleně propagují svůj byznys. Podle výzkumu Bolton Institute mají vedoucí pracovnice a podnikatelky tendenci být spíše zdrženlivé a skromné. Muži se naopak při setkávání s ostatními lidmi snaží využít jakoukoli obchodní příležitost, nehledě na úroveň svých dovedností. Mužští mentoři proto mohou být pro ženy velkou pomocí v tradičním mužském obchodním světě.Ženy jsou si vědomy, že jim při budování kontaktů…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace