Než koupíte dárky

Obchodní dary mají obchodní opodstatnění. Jsou určeny zákazníkům jako poděkování za dosavadní vztahy, pro posílení vzájemných vztahů nebo podporu obchodování v budoucnosti. Článek nabízí několik tipů, jak vybrat dárky pro klienty tak, aby je dobře přijali a uchovali v paměti.

- Znejte svoji firmu. Má nějaká pravidla pro rozdávání darů?
- Znejte své spolupracovníky. Budou osobám, které chcete obdarovat vy, dávat dárky i vaši kolegové? V případě, že ano by se vaše dary měly doplňovat.
- Znejte klientovu firmu. Má nějaká omezení, pokud jde o přijímání darů?
- Znejte svého klienta. Jaké jsou jeho koníčky a zvyky?
- Znejte své dodavatele. Kde nejlépe získáte různé druhy produktů?

-kk-
Zdroj: About Management - část amerického portálu About.com věnovaná managementu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace