Nepřehlížejte manažerský rozvoj

Existuje jakási mylná představa, že v těžkých časech je manažerský rozvoj tou první oblastí, na které je v podniku třeba ušetřit. Na první pohled to sice může vypadat logicky, podniky, které racionálně uvažují o své budoucnosti, to však nedělají. Typickým příkladem mohou být tři významné americké společnosti 3M, **Cisco System** a **First Data Corporation**, které ani v současné ekonomické krizi na své vůdce nezapomínají. Jejich rozvoj považují naopak za klíčový předpoklad úspěšného budoucího…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace