Nejsou vaše nejsilnější stránky ve skutečnosti slabinami?

Všichni se shodneme, že některé osobní charakteristiky a kvality jsou obvykle žádoucí a přínosné pro každého lídra. Někdy ale zkrátka platí, že všeho moc škodí. Někdy vás silná stránka může diskvalifikovat pro jiné oblasti. Pokud například kladete velký důraz na zákazníka, možná se tak děje na úkor strategického plánování. Vaše vášeň pro určitou část byznysu se může v očích vašich nadřízených stát velkou nevýhodou. Proto je dobré nikdy nic nepřehánět. I když to většina z nás ví, stejně často…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace