Nebuďte stydliví: Každý nový člověk může být váš zákazník

Můžete se vrátit ke svým starým kontaktům. Kdysi to byli potenciální klienti, ale nepovedlo se to. Nyní však jejich situace může být jiná. Možná, že nyní už budou schopni nebo ochotni využít vašich služeb. Existují však i další způsoby, jak se potkávat s lidmi, kteří se mohou stát vašimi klienty.

Ilustrační snímek

Akce, na kterých je jídlo i lidé

Večeře a večírky jsou skvělou příležitostí pro networking. Přátelé vašich přátel mohou být vašimi potenciálními klienty. Kdo ví, jaké služby potřebují? Vaši přátelé to, co nabízíte, možná nechtějí, ale jejich přátelé by mohli.

Děti a jejich kroužky

Lidé se spřátelí, když se potkávají na akcích svých dětí. Zápasy a tréninky kopané, plavání nebo turnaje basketbalu… na cokoli si vzpomenete. Právě zde můžete potkat ostatní rodiče, se kterými se lze seznámit. Tak toho využijte, radí nám web business2community.com.

Online aktivity

Klienty často najdete díky blogování, sociálním médiím nebo diskusním fórům.

Nejrůznější kluby a spolky

V zájmových či profesních organizacích zcela jistě potkáte nové lidi, kteří mohou mít zájem o vaše služby. Sejděte se s lidmi, se kterými jste studovali stejnou školu, nebo vstupte do sportovního sdružení. Výběr je na vás.

Dobrovolnictví

Možnosti zapojit se dobrovolně do různých prospěšných aktivit jsou všude kolem vás a pomohou vám získat klienty. Navíc jsou tyto události dobré pro budování vztahů vaší firmy s veřejností. Vy i vaši kolegové můžete během stavby domku nebo uklízení parku mluvit o tom, co děláte.

Vlastní networkingová akce

Každý může navštívit akci, kterou pořádá někdo jiný. Když ji však pořádáte vy sami, je vaší povinností přivítat a pobavit se se s každým, kdo se ukáže. A o to v networkingu jde. Proto si pamatujte, že díky pořádání akcí máte legitimní důvod bavit se s každým příchozím.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com