Nástup kreativní třídy

Podnikovým Indiana Jonesům odzvonilo. Práskat bičem totiž umí každý, motivování zaměstnanců si však od vedení žádá zvláštní přístup. Chceme-li někoho motivovat, musíme mu v první řadě rozumět. Tento názor alespoň na nedávné konferenci serveru **BetterManagement** v Las Vegas vyjádřil významný americký profesor Richard Florida (Carnegie Mellon University), který se zabývá ekonomickým vývojem a napsal mimo jiné úspěšnou publikaci The Rise of the Creative Class.Výkonní ředitelé, informační manažeři…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace