Motivace prodejců ve stylu Volvo

Automobilová společnost Volvo Car spustila v loňském roce ve Velké Británii motivační program pro prodejce, který úzce zacílila na výkonnost každého jednotlivce. Cílem programu s názvem Hub Programme bylo podpořit prodej modelu SE Lux a dalších manažerských vozů značky Volvo. Manažeři tak získali okamžitý přehled o výkonech prodejců, možnost lépe s nimi komunikovat o jejich výkonech a nabízet individuální pobídky.

Odměnou pro nejlepšího prodejce byl víkendový pobyt v New Yorku pro dvě osoby (tzv. Big Apple reward). Druhá kategorie odměn, tzv. Golden Aplle reward, zahrnovala produkty společnosti Apple - iPody a iPady. Třetí kategorie s názvem Accessories Extra pak odměnila každého zaměstnance padesáti librami za prodej každého doplňku nad rámec prodeje vozu.

Prodejci mohli své odměny sledovat a vybírat prostřednictvím webových stránek. Zapojilo se více než 80 % z celkových 420 zaměstnanců.

Manažer programu Bob Moore potvrdil,že řízení motivace na individuální bázi na základě aktuálních dat pomáhá lépe udržet soustředění na dosažitelné cíle a angažovanost prodejců. Kromě toho tmelí jejich vztahy s manažery.

-kk-

Zdroj: Employee Benefits - britský portál věnovaný zaměstnaneckým výhodám
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace