Motivace obchodníků: Nemyslete jen na peníze

Vytisknout

Když manažeři obchodních týmů přemýšlejí o motivaci svých lidí, většinou je automaticky napadnou peníze. To může být velká chyba, stejně tak jako se domnívat, že všechny obchodníky motivují stejné věci. Jak tedy správně motivovat obchodníky? Server eyesonsales.com doporučuje: Zeptejte se, co kdo chce Oslovte své lidi přímo s otázkou, jaká forma odměny za výkonnost kromě peněz by jim vyhovovala. Možná vás překvapí, kolik různých názorů uslyšíte. Vaším cílem by mělo být zmapování přání všech…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace