Motivace, morálka a loajalita v ekonomické recesi

Vytisknout

V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť krátkodobě. V době recese je však situace jiná. Peníze nemusejí být k dispozici a v základech se otřásá i jistota, že si zaměstnanci udrží svou práci. Jak tedy motivovat v období recese, abyste si udrželi nadšení a oddanost svých lidí?- Důležité je, aby zaměstnanci věřili v hodnoty vaší organizace. Nejednotné chápání hodnot na straně organizace a zaměstnanců vyvolává stres a pocit nespokojenosti.- Zajistěte integritu. Je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace