Manažer by měl umět chválit i kritizovat

Vytisknout

Manažeři se obávají toho, že se zjejich špičkových pracovníků, kteří uzavírají obrovské dlouhodobé kontrakty, stanou po vychvalování jen řadoví pracovníci.Vprvní řadě je pravda to, že je špatně, když manažer někoho jenom pořád vychvaluje a jiného ignoruje. Ale na druhou stranu je občas třeba nějakého zaměstnance vyzdvihnout a motivovat tak ostatní.Žádné nebezpečí nikomu nehrozí, když manažer pochválí, poděkuje za dobrou práci a skvělé výsledky.Manažeři se domnívají, že nejde stále jen chválit,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace