Když si manažer myslí, že něco ví

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Jedním z hlavních problémů dnešních zaměstnavatelů je hledání způsobů, jak přilákat talenty a udržet si klíčové zaměstnance. Výzkumy ukazují, že klíčovým předpokladem nízké fluktuace zaměstnanců je schopnost manažerů rozumět tomu, co jejich zaměstnanci chtějí. Článek uvádí výsledky amerického výzkumu newyorské univerzity, který se poprvé objevil v roce 1946 a od té doby se pravidelně opakuje. Věnujte pozornost zejména prvním třem bodům, které manažeři považují za největší zájem svých zaměstnanců v porovnání s tím, co zaměstnanci skutečně chtějí.

Co si manažeři myslí, že jejich zaměstnanci chtějí (od nejdůležitějšího po nejméně důležité):

- dobré platy

- jistou práci,

- možnost pracovního postupu a rozvoje,

- dobré pracovní podmínky,

- zajímavou práci,

- osobní loajalitu k zaměstnancům,

- ohleduplnou disciplínu,

- plné ocenění za provedenou práci,

- pochopení pro osobní problémy,

- pocit, že jsou v obraze.

Co říkají samotní zaměstnanci, že chtějí :

- plné ocenění za provedenou práci,

- pocit, že jsou v obraze,

- pochopení pro osobní problémy,

- jistou práci,

- dobré platy,

- zajímavou práci,

- možnost pracovního postupu a rozvoje,

- osobní loajalitu k zaměstnancům,

- dobré pracovní podmínky,

- ohleduplnou disciplínu.

-kk-
Zdroj: BusinessSeek - Rozsáhlý rozcestník a vyhledávač informací z oblasti byznysu.
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessSeek

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace