Kdy říci "ne"

Pokud vy sami nebo váš tým není připraven splnit požadavek nadřízeného či zákazníka, řekněte to. Zejména začínající firmy a manažeři chybují v tom, že slíbí vše, ale dokáží splnit jen málo z toho.

Vybíráte si špatné lidi

Zkuste se zamyslet, kolik času jste již ztratili se zákazníky, kteří vám nikdy nedají peníze, a se zaměstnanci, kteří nikdy nebudou dobří v tom, co pro vás dělají. Buďte optimisté, ale nenamlouvejte si, že všechno půjde.

Nemáte čas

Nebojte se říci, že jste plně vytíženi jinými úkoly. Něco slíbit a předem vědět, že to nestačíte splnit, je mnohem větší stres. Uvědomujte si své limity a prospějete i svému zdraví.

Jde o nereálný požadavek

Když se vás někdo na něco zeptá jako odborníka, chovejte se jako odborník. Nesouhlaste jen pro to, že to považujete za slušné. Pokud neznáte odpověď, požádejte o chvíli čas, abyste si mohli zjistit více informací.

Byl by to krok zpět

Proč investovat do příležitosti, která vás nikam neposune? Snažte se vybírat příležitosti, které odpovídají vašim cílům.

Nekouká z toho žádný zisk

Pokud vás někdo o něco žádá, mělo by vám to oběma něco přinést. A nemusí jít jen o peníze, ale i o nové zkušenosti nebo kontakty a především dobrý pocit.

Víte, že to neumíte

Optimismus je dobrá vlastnost, ale ne, když víte, že něco nezvládnete. Držte se reálných představ o tom, co a jak rychle se dá zvládnout.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace