HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Kdy říci "ne"

Pokud vy sami nebo váš tým není připraven splnit požadavek nadřízeného či zákazníka, řekněte to. Zejména začínající firmy a manažeři chybují v tom, že slíbí vše, ale dokáží splnit jen málo z toho.

Vybíráte si špatné lidi

Zkuste se zamyslet, kolik času jste již ztratili se zákazníky, kteří vám nikdy nedají peníze, a se zaměstnanci, kteří nikdy nebudou dobří v tom, co pro vás dělají. Buďte optimisté, ale nenamlouvejte si, že všechno půjde.

Nemáte čas

Nebojte se říci, že jste plně vytíženi jinými úkoly. Něco slíbit a předem vědět, že to nestačíte splnit, je mnohem větší stres. Uvědomujte si své limity a prospějete i svému zdraví.

Jde o nereálný požadavek

Když se vás někdo na něco zeptá jako odborníka, chovejte se jako odborník. Nesouhlaste jen pro to, že to považujete za slušné. Pokud neznáte odpověď, požádejte o chvíli čas, abyste si mohli zjistit více informací.

Byl by to krok zpět

Proč investovat do příležitosti, která vás nikam neposune? Snažte se vybírat příležitosti, které odpovídají vašim cílům.

Nekouká z toho žádný zisk

Pokud vás někdo o něco žádá, mělo by vám to oběma něco přinést. A nemusí jít jen o peníze, ale i o nové zkušenosti nebo kontakty a především dobrý pocit.

Víte, že to neumíte

Optimismus je dobrá vlastnost, ale ne, když víte, že něco nezvládnete. Držte se reálných představ o tom, co a jak rychle se dá zvládnout.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace