Jste lídr, který dokáže dělat velké změny?

Vytisknout

Lídr si dokáže získat ostatní, aby jej následovali a ovlivňovat jejich chování za účelem dosažení určitého cíle. Má svou vizi a umí ji předávat tak, že se stává i vizí ostatních. Nejsilnější lídři pak dokáží dělat opravdu velké změny, měnit pravidla hry. Vytvářejí nové strategie, politiky, nové produkty a služby. Mění dosavadní chod věcí a zapisují se do historie.

Máte i vy potenciál se stát se takovým lídrem? Podle serveru Business Insider musíte splňovat následující podmínky.

Nesnášíte nudu

Nejlepší lídři nepatří k těm, kteří mají rádi svůj klid. Naopak chvíli nepostojí, hledají stále nové možnosti. A právě díky tomu vytvářejí převratné myšlenky.

Umíte pracovat se strachem

Každý se někdy bojí, někdo více a někdo méně. Bojí se i silní lídři, jejich výhodou však je, že umějí svůj strach využít. Mění negativní emoce na pozitivní, čímž získávají ještě větší sílu.

Zažili jste nepřízeň osudu

Lídři, kteří v dětství nebo mládí zažili určité strasti, mají silnější touhu něco změnit. Neberou život a úspěch jako samozřejmost, ale jako něco, co si musejí zasloužit.

Umíte snít

Lídři, kteří opravdu dokáží něco změnit, mají silnou představivost. Ve dne si představují si, co všechno by mohlo fungovat. V noci se budí s novými nápady a na nočním stolku mají připravený papír a tužku, aby si je mohli zaznamenat.

Rádi čtete

Jste zvědaví a stále hledáte odpovědi. Silný lídr je vášnivý čtenář, který nepřestává číst o všem, co jej zajímá. Pokud lídr není inteligentní a dále se nevzdělává, příliš daleko to nedotáhne.

Umíte si získat lidi

Řada úspěšných lídrů nepatří k nejspolečenštějším osobnostem. Mnozí dokonce nemají vůbec rádi lidi, ale umějí navazovat důležité vztahy. Jsou tak zapálení do realizace svých plánů, že je dokáží obrazně i doslova prodat lidem, kteří jim pomohou.

-kk-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Insider
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace