Jak využít ve firmě filozofii

Vytisknout

Podnikatel a manažer dosáhne úspěchu pouze tehdy, když své firmě vtiskne jakousi firemní identitu. Jedná se přitom o více než jen jméno podniku. K tomuto účelu může napomoci filozofie, která rozvíjí v lidech abstraktní myšlení a pomáhá jim zamyslet se nad souvislostmi a najít místo v kontextu firmy, ale i za jejími hranicemi. Zaměstnanci, ale i manažeři, by se měli zamyslet nad tím, co se vlastně za jménem podniku skrývá.

Kdo si udělá jasný obrázek o podnikové identitě, ví nejen to, které produkty, služby a trhy firmu charakterizují, ale dokáže tyto poznatky převést do mluveného projevu a sdělovat ostatním. Ve firmách by proto měly vznikat pracovní pozice komunikačních manažerů, kteří se budou zabývat právě problematikou podnikové identity a budou tyto své abstraktně-verbální schopnosti dále rozvíjet.
Zdroj: Manager Magazin - Německý portál pro manažery. Informace z politiky, ekonomiky, podnikání a e-businessu.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Manager Magazin
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace