Jak vybrat téma novoročního obchodního meetingu

S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku lidí. Při výběru tématu je velmi důležité vzít v úvahu rozpoložení týmu. Všechny prodejní síly procházejí periodami. Pokud je nálada dobrá, můžete si dovolit být kreativnější a více riskovat ve výběru tématu.- Jaká je vaše prodejní mantra? Vůdce každé prodejní organizace bude mít jasně definovanou…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace