Jak školit pro zákaznický servis

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak jsou proškoleni zaměstnanci, kteří se věnují zákaznickému servisu, je velmi důležité. Například pro Choice Hotels je školení součástí firemní strategie. Vedení hotelů tvrdí, že přestože se neřadí mezi špičková zařízení tohoto druhu, nemusí to znamenat, že i jejich služby budou průměrné. Ve svých více…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace