Jak si udržet nejlepší obchodníky?

Vytisknout

Dobří obchodníci očekávají stále nové a nové výzvy. Zároveň chtějí i dostatečné uznání a respekt. Pokud tedy stojíte v čele obchodního týmu nebo máte u vás ve firmě na starosti rozvoj obchodníků, inspirujte se následujícími tipy serveru customerthink.com, jak si udržet nejlepší obchodníky.

1. Nabídněte vyšší cíle za vyšší odměny

Zvyšujte kvóty pro své nejlepší obchodníky a odměny za jejich splnění.

2. Nabídněte možnost prodávat nový produkt

Prodej stále stejných produktů brzy omrzí. Snažte se proto umisťovat své nejlepší obchodníky do týmů, které pracují s novými produkty, aby si mohli vyzkoušet něco neznámého a trochu riskantnějšího.

3. Nabídněte rozvoj kariéry

Zeptejte se svých nejlepších obchodníků, zda by je zajímal další rozvoj jejich kariéry směrem k manažerským funkcím. Pokud ano, domluvte se na sestavení kariérního plánu.

4. Nabídněte možnost stát se mentory nových kolegů

I pomoc kolegům může být pro vaše nejlepší obchodníky velkou výzvou. Můžete ji spojit s odměnami za brzké vynikající výsledky nováčků.

5. Zprostředkujte kontakt s nejvyšším vedením

Vaši nejlepší obchodníci mají spoustu nápadů a hlavně znalostí ohledně vašeho trhu a zákazníků. Komunikace s nejvyšším vedením může být přínosná pro obě strany.

6. Zapojte je do marketingových akcí

Vaši nejlepší obchodníci nohou vystupovat ve vašich webinářích, na konferencích apod. Jen jim dejte mikrofon do ruky a nechte je mluvit.

-kk-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace