Jak přežít e-mail

Vytisknout

Spolu s postavením ve firmě roste i počet e-mailů, které je třeba vyřizovat. Neefektivní vyřizování elektronické pošty přitom stojí čas i peníze. Manažeři by si proto měli v této souvislosti osvojit základní postupy efektivního jednání a jít příkladem svým podřízeným. Článek popisuje některé zásady, kterých je vhodné se držet.- Předmět zprávy formulujte tak, aby sumarizoval, nikoli popisoval její obsah. - Na začátku zprávy vyjádřete plný kontext sdělení.- Pokud posíláte kopii zprávy více…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace