Jak poznáte, že jste přijali špatného obchodníka?

Každého manažera obchodního týmu zajímá především to, aby jeho podřízení dosahovali vytyčených objemů prodeje. Obchodník, který se nezorientuje v oboru, prodejním procesu a nákupních cyklech, tudíž příliš dlouho v týmu nezůstane. Kromě prodejních kvót však existují i jiné varovné signály, které vás upozorní na špatně vybraného obchodníka. Autor zajímavého článku na customerthink.com Matt Heinz doporučuje rozloučit se s obchodníky s níže uvedenými problémy dříve, než vám zničí morálku v celém…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace