Jak podpořit obchodní tým

Vytisknout

Chcete, aby váš obchodní tým fungoval co nejefektivněji? Pak začněte tím, že své obchodníky nebudete zavalovat papírováním. Každý formulář, který musejí vyplňovat, by měl vést přímo k uzavření obchodu. Prověřte zejména papíry z ostatních oddělení a chraňte čas svých svěřenců.

Zadruhé omezte zbytečné porady. Pamatujte si, že jediný důvod k poradě obchodního týmu je zvýšení prodeje. Každá porada by měla mít svůj strategický záměr a jasná daná měřítka úspěchu. Např.: "Smyslem porady je naučit obchodníky, jak prodávat produkt X. Za úspěch budeme považovat, když 80 % obchodníků dosáhne své kvóty do 30 dnů od porady."

Nikomu nenadržujte, nechcete-li demoralizovat celý tým. Nepodceňujte sílu morálky a zacházejte se svými lidmi spravedlivě. Dodržujte své slovo a nezapomínejte pochválit. Dávejte si také pozor na příliš časté změny prodejního procesu. Obchodníci potřebují čas, aby si na změny zvykli. Budou-li to však z jejich pohledu časté a nesmyslné změny, brzy podlehnou frustraci a nižší objem prodeje na sebe nenechá dlouho čekat.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace