Jak podpořit obchodní tým

Chcete, aby váš obchodní tým fungoval co nejefektivněji? Pak začněte tím, že své obchodníky nebudete zavalovat papírováním. Každý formulář, který musejí vyplňovat, by měl vést přímo k uzavření obchodu. Prověřte zejména papíry z ostatních oddělení a chraňte čas svých svěřenců.

Zadruhé omezte zbytečné porady. Pamatujte si, že jediný důvod k poradě obchodního týmu je zvýšení prodeje. Každá porada by měla mít svůj strategický záměr a jasná daná měřítka úspěchu. Např.: "Smyslem porady je naučit obchodníky, jak prodávat produkt X. Za úspěch budeme považovat, když 80 % obchodníků dosáhne své kvóty do 30 dnů od porady."

Nikomu nenadržujte, nechcete-li demoralizovat celý tým. Nepodceňujte sílu morálky a zacházejte se svými lidmi spravedlivě. Dodržujte své slovo a nezapomínejte pochválit. Dávejte si také pozor na příliš časté změny prodejního procesu. Obchodníci potřebují čas, aby si na změny zvykli. Budou-li to však z jejich pohledu časté a nesmyslné změny, brzy podlehnou frustraci a nižší objem prodeje na sebe nenechá dlouho čekat.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace