Jak na komunikační dovednosti

Vytisknout

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve skutečnosti však problém není v komunikačních dovednostech, ale v tom, jak se jim lidé učí.Existují dvě základní složky komunikačních dovedností: (a) samotné dovednosti a (b) záměry, s nimiž je lidé využívají. Mnoho lidí se učí komunikačním dovednostem z manuálů. A mnoho manuálů zdůrazňuje buď komunikační…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace