Jak mají vypadat správné motivační programy?

Mnoho firem má snahu zaměstnance motivovat a odměňovat, ovšem jejich snaha často vyzní naprázdno. Je tomu tak kvůli špatné koncepci odměňovacích programů. Ty často odměňují zaměstnance za práci, kterou by stejně museli udělat, často také dostane pouze jeden člen týmu odměnu za to, na čem se podílel celý tým. Malé symbolické odměny za důležitý nebo náročný úkol jsou spíše demotivující. Navíc tím, že odměny předávají vedoucí pracovníci se zvyšuje jejich nadřazenost, což mnozí zaměstnanci vnímají…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace