Jack Welch: Jak se pozná opravdu dobrá firma

Vytisknout

Být firmou, pro kterou lidé chtějí pracovat, je jedna z nejsilnějších konkurenčních výhod. Jak jí ale dosáhnout? V minulosti trvalo vybudování pověsti žádaného zaměstnavatele roky i celá desetiletí. Dnes je to do značné míry možné téměř okamžitě díky médiím a prudkému rozvoji inovativních produktů. Mít převratný produkt je však pouze začátek. Myslí si to alespoň Jack Welch. Dlouholetý generální ředitel společnosti General Electric (1981-2001) a odborník na rozvoj lídrů, který v roce 2010…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace