Inovativní firma neusíná na vavřínech

Čím se inovativní firmy liší od ostatních? Touto otázkou se nedávno zabýval John Kotter, emeritní profesor Harvard Business School a přední světový odborník na vedení lidí a řízení změn, na serveru Forbes.com. Varoval před tím, že pouze silné jméno k obchodnímu úspěchu nestačí. To, co se stalo společnosti Kodak, se tak podle něho může klidně stát i Facebooku. Spíše, než co dělat, však radí firmám, co nedělat. Chcete-li, aby vaše firma byla skutečně inovativní a úspěšná, neměly by u vás být…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace