I obří firmy mohou mít globální HR programy

Rozšíření programu se zaměřením na zefektivnění uznání a odměňování dobrého pracovního výkonu ve firmě s několika tisíci zaměstnanci není nic jednoduchého, zvlášť pokud má pobočky po celém světě. Představte si to například v DHL s 285 000 zaměstnanci ve 220 zemích a 4400 pobočkách.Rozhodnutí implementovat takový program se datuje od spojení DHL s Airborne Expresss v roce 2003 s potřebou přimět zaměstnance obou firem ke spolupráci. Firma začala přehodnocovat stávající program a obrátila se v této…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace