Efektivní řízení nápadů zaměstnanců

Zhruba 72 % amerických korporací plánuje zvýšit v letošním roce investice do inovací. Dobré nápady obvykle ležína dosah - v hlaváchzaměstnanců. Jen je rozvinout. Sklízet kreativitu ale znamená víc, než mít anonymní schránku, kam je možné vhodit papír s novou myšlenkou.Vnímáme povzbuzování nápadů zaměstnanců jako část větší vize, podporující angažovanost ve firmě, říká Jennifer Rosenzweig z firmy Carlson Marketing. V červnu přišli v Carlsonu s novým řešením iThink. Tento on-line systém dokáže…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace