Dvakrát měř, jednou rozhoduj

Zapomeňte na představu, že efektivní manažer musí mít především charisma. Efektivní manažer nemusí být charismatickým lídrem tak, jak se o tom v současné době stále hovoří. Může mít různou osobnost, postoje, hodnoty, slabá i silná místa. Může být extrovertní, ale i uzavřený, lehkovážný i kontrolující, velkorysý i šetrný. Efektivním se stává tehdy, pokud dodržuje následující postupy:- Ptá se: Co je třeba udělat?- Ptá se: Co je správné pro firmu?- Vytváří akční plány.- Přebírá odpovědnost za…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace