HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Doplňky dělají profesionální image

Profesionální vzhled není jen záležitostí vhodně zvoleného oděvu, ale také doplňků. Image může zničit například staré a poškozené pero na důležité poradě. Každý profesionál by proto měl mít kvalitní psací potřeby.

Podobně je tomu i s hodinkami. Do byznysu se nehodí sportovní hodinky, i když dokážou měřit vše od nadmořské výšky po podmínky pro hluboké ponory. Stejně jsou na tom i okázalé a robustní hodinky značky Rolex. Profesionálové by v tomto směru měli investovat do kvalitních hodinek klasického stylu. Pokud nebudou hodinky nosit vůbec, bude to okolí signalizovat, že neumějí správně organizovat svůj čas.

O osobnosti profesionála napovídají hodně i manžetové knoflíčky a kravata. Měly by být stylové a společně ladit. Šperky se snažte omezit na minimum, aby pouze doladily celkový vzhled a nestrhávaly na sebe veškerou pozornost. Ženy by měly nosit jen kvalitní šperky a vycházet při tom ze své postavy. Nejvhodnější je pouze jeden náhrdelník a maximálně dva páry náušnic. Příliš mnoho šperků totiž rozptyluje, což není v obchodě žádoucí.

Celkový dojem dokreslují také zavazadla. Nenoste pouze jediný kufřík, dokud se zcela nerozpadne. Naopak vybírejte vždy podle své role a věcí, které přenášíte. Vyhněte se tomu, abyste přicházeli na důležité schůzky ověšení kufříky a přenosnými počítači, s mobilními telefony a PDA po kapsách a deštníkem či novinami v podpaží. Působili byste tak, že nemáte věci pod kontrolou. Navíc je důležité, abyste měli volné ruce a mohli je podat ostatním.

-kk-

Zdroj: The Times Online - stránky prestižního britského deníku
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace