Dobrý manažer ve stylu společnosti Facebook

Pokud chce firma mít dobré manažery, měla by do manažerských rolí stavět pouze ty pracovníky, kteří chtějí být manažery. To je filozofie společnosti Facebook, kterou pro server Business Insider popsala její viceprezidentka pro lidské zdroje Lori Golerová. Představila také interní průzkum, který se zaměřil na to, co dělá úspěšné manažery. Průzkum probíhal formou analýzy spokojenosti a angažovanosti téměř 12 tisíc zaměstnanců napříč celou firmou. Odhalil sedm typických rysů v chování manažerů,…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace