David Ogilvy: Nejlepší rady podnikatelům

Vytisknout

David Ogilvy, který je označován za nejvlivnějšího člověka v historii reklamy, zemřel právě před deseti lety. Kromě reklamy byl tento elegantní Brit také průkopníkem spotřebitelského průzkumu, přímého marketingu a zakladatelem přední agentury Ogilvy & Mather.V roce 1991 (ve svých 80 letech) se podělil se čtenáři amerického časopisu Fortune o své rady, jak budovat a řídit firmy. Na jedné z odborných konferencí je napsal tužkou na papír, který se dochoval do dnešního dne. U příležitosti výročí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace