Co dělá z kosmopolitů skvělé zaměstnance

Vytisknout

Zaměstnavatelé by se měli snažit odkrýt silné stránky a dovednosti svých zcestovalých zaměstnanců. Ti jim totiž mohou dát hodně užitečného, značnou konkurenční výhodu. Web knowledge.insead.edu to ukazuje na modelovém příběhu Meeny, která úspěšně vystudovala v USA a pak pracovala pro Světovou banku. Narodila se v Nepálu. Co se během svého cestování a života v zahraničí naučila? Musela dokázat zvládat vztahy se svými blízkými i na dálku. Musela si vždy zajistit řádné pracovní a cestovní dokumenty.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace