Čím menší firma, tím větší zájem

Více než polovina britských zaměstnanců říká, že jejich šéfové nepodporují kreativitu a nové myšlenky. Ukazuje to alespoň aktuální výzkum společnosti Vodafone, který je již třetím v řadě výzkumů s názvem Working Nation mapujících postoje britských pracovních sil.Největší zájem o nové myšlenky svých zaměstnanců projevují malé firmy s maximálně pěti zaměstnanci. Téměř polovina těchto firem ve Velké Británii organizuje formální setkání se zaměstnanci za účelem kreativního myšlení. Ve velkých…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace