Ano a ne pro efektivní brainstorming

Váš tým má před sebou úkol najít kreativní řešení určitého problému svého zákazníka. Ať už je tím zákazníkem někdo ve firmě či mimo ni, pravděpodobně uspořádáte brainstorming, abyste našli tu nejlepší cestu. Otázka však zní, zda umíte s brainstormingem správně zacházet, aby vám mohl být užitečný. Server Inc.com proto přišel se seznamem doporučení, jak využít brainstorming ke generování skutečně přínosných nápadů a čeho se naopak vyvarovat, abyste tyto nápady spolehlivě nezabili již v zárodku.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace