5 tipů, jak vylepšit pracovní prostředí v call centrech

Vytisknout

K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních předsudků, především co se týče nudnosti a monotónnosti zaměstnání v call centru. A přitom k tomu, aby práce v call centru nebyla rutinní, stačí málo. Server ICMI přinesl 5 tipů, jak udělat z call centra příjemné pracovní prostředí. 1. Narušte rutinu Rutinní práce zhoršuje pracovní atmosféru a nakonec narušuje pracovní morálku i u těch nejlepších prodejců přes telefon. Abyste se těmto problémům vyhnuli, snažte se čas od…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace