5 kroků, jak vyřešit konflikt

Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se dostanou do konfliktu, je na vás problém vyřešit. Allbusiness.com publikoval rady, jak se s takovou situací vypořádat. 1) Naslouchejte Snažte se problém zaměstnanců urovnat tak, že jim budete věnovat plnou pozornost. Každý člen konfliktu by měl dostat prostor vyjádřit názor. Nechte je vymluvit, naslouchejte a zdržte se reakcí a úsudků. 2) Zjistěte konkrétní chování Zaměstnanci, kteří jsou…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace