3 zvyky, které vám pomohou k lepší týmové komunikaci

Vytisknout

Váš kariérní úspěch do značné míry závisí na tom, jaké dodržujete zvyky během vaší práce. Můžete například každé ráno kontrolovat své e-maily nebo si koupit kávu. Po práci jít do posilovny nebo si zaplavat. Ať jste již zvyklí na cokoliv, přidáním dalších tří návyků ohledně komunikace s vaším týmem, které publikoval server Inc.com, posunete vaši kariéru zase o krok dál.

1) Upozorňujte na úspěchy ostatních

Zdůrazňujte úspěchy ostatních. Pokud se někomu něco opravdu povede, nestačí říct jenom "dobrá práce". Upozorněte ostatní na to, jak jste jako tým postoupili v práci na vašem projektu a upozorněte na osobu, která vykonala dobrou práci. Veřejné uznání je velice dobrým ohodnocením.

2) Základní informace

Posíláte "syrové" e-maily, které popisují vaše myšlenky ohledně daného problému včetně detailů, možností, které jste zavrhli a dohadů, co může nastat? Potom svou komunikací pravděpodobně své lidi zahlcujete. Uberte 70 procent obsahu. Stačí tři jasné body, které jsou pro příjemce zprávy důležité.

Pokud například posíláte články s odkazy, které si má dotyčný přečíst, předpokládáte, že má dostatek času se těmto článkům věnovat. To ale nemusí být pravda. Raději přidejte pár vět o tom, že daný článek vám připomněl vaši nedávnou konverzaci. Chápete, že je příjemce zaneprázdněn. Pro případ, že nenajde čas na čtení, doplňte několik bodů, které jsou pro dotyčnou osobu důležité.

3) Ručně psaná poděkování

Píšete děkovné e-maily? To je bezpochyby dobrý zvyk. Můžete ho ale ještě vylepšit tím, že místo elektronické komunikace použijete vaše vlastní písmo. Napište ručně psanou zprávu a odešlete ji. Příjemce uvidí, že jste si s tím dali práci a znamená to víc než zaslání e-mailu. To je totiž příliš jednoduché a stojí to minimum úsilí. 

-ka-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace