3 kroky ke zřízení domácí kanceláře

Vytisknout

Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále dokonalejší technické možnosti být náročnější, než se na první pohled zdá. Článek proto přichází se základními kroky, které je třeba podniknout.

- Vytvořte si pracovní prostředí a hranice. Ideální domácí kancelář by měla mít dveře a nacházet se mimo nejvytíženější části domácnosti. Zároveň je třeba zavést pravidla, s nimiž seznámíte svou rodinu nebo spolubydlící, abyste se vzájemně nevyrušovali. Pravidla si určete i sami pro sebe. Stejně tak, jako by nechcete rodinu ve své kanceláři, nebude ani rodina chtít vaši kancelář u sebe doma.

- Ujistěte se, že jste připraveni splnit všechny požadavky na vybavení domácí kanceláře. Většina lidí již v domácnosti má počítač, tiskárnu nebo telefonní linku. To však nemusí pro kancelář stačit. Pravděpodobně budete potřebovat větší a rychlejší tiskárnu, více telefonních linek, fax, kopírku nebo širší počítačové vybavení. Smyslem dobrého vybavení je profesionalita, ale také ušetření vašeho času a peněz.

- Zajistěte si správné pojištění. Zamyslete se nad pojištěním své domácnosti. Pro účely kanceláře totiž nemusí být dostačující.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace