3 kroky k lepšímu předávání negativní zpětné vazby

Vytisknout

Každý manažer by měl umět říkat svým lidem, co dělají dobře a co špatně. Při předávání negativní zpětné vazby by však měl být zvláště opatrný. Pokud svou kritiku vyjádří jako stížnost, bude působit ukřivděně či agresivně, kritizovaný zaměstnanec okamžitě zaujme defenzivní postoj a místo smysluplného dialogu přijdou na řadu zjitřené emoce. Změny, které jste svou kritikou chtěli dosáhnout, se pravděpodobně nedočkáte. Důležité je proto pracovat na týmové kultuře. Váš tým by měl vědět, že smyslem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace