13 tipů, jak se zlepšit v práci v roce 2013

Vytisknout

Vstoupili jste do nového roku s přáním zlepšit se ve své práci? Pak se můžete inspirovat tipy serveru Forbes.com, na co se zaměřit. 1. Předvídejte potřeby svého oddělení Hledejte příležitosti, jak by se vaše oddělení mohlo zlepšit. To, co můžete udělat sami, udělejte. 2. Více komunikujte se šéfem Čím více spolu budete komunikovat, tím více se o sobě dozvíte z pracovního i osobního hlediska. Tím lépe se vám také bude společně pracovat. 3. Myslete pozitivně Věřte si a věřte své práci.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace