10 pravidel negativní zpětné vazby

Negativní zpětnou vazbu je třeba předávat tak, aby kritizovaný zaměstnanec neztratil motivaci do další práce. To se ale snadněji řekne, než udělá. Často se chybuje již v samotné představě, že cílem zpětné vazby je říkat lidem, jak se mají správně chovat. Skutečným cílem je přitom zlepšit chování zaměstnanců tak, aby bylo přínosnější pro celou firmu. Desatero pravidel pro správné poskytování negativní zpětné vazby shrnul server Inc.com: 1. Kritizujte méně často, než chválíte Pracovní prostředí…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace