10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre Helper proto nedávno uspořádal webinář na téma řízení výkonnosti a publikoval článek se zajímavými postřehy účastníků. Deset nejzajímavějších doporučení si můžete přečíst níže. 1. Učte operátory hodnotit vlastní výkony Lidé jsou k době většino hodně kritičtí a při hodnocení svých výkonů před svými manažery dokáží sami přijít s možnostmi, jak se zlepšovat. 2. Pořádejte skupinové poslechy…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace