Pozor na veletržní rutinu

Velikost textu:
Pozor na veletržní rutinu
Rutina je pohodlná. Nepřináší žádná překvapení, žádný zmatek. Zároveň však nepřináší ani žádný růst, vzrušení nebo spontánnost. Brzy se stane vyjetou kolejí, což platí například u veletrhů. Stane se to snadno, zejména v případě, že stále vystavujete na stejných místech, používáte tutéž grafiku, literaturu nebo způsob prodeje. Upadnout do rutiny je velká chyba. Vystavování je totiž neustále se vyvíjející disciplína a pokud chcete být úspěšní, musíte přicházet s něčím novým a zajímavým. Návštěvníci…

Zdroj: Business Know-How
Server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků.

Celé znění článku máte k dispozici po registraci na Management News

Jste-li registrován(a), přihlašte se prosím na této stránce. V opačném případě se zdarma zaregistrujte a získejte časově neomezený přístup ke všem 1285 článkům na Management News. Podmínky registrace naleznete na této stránce.

TIP redakci

Uvítáme Vaše tipy a názory. Nad každým vzkazem, který nám zašlete se rádi zamyslíme, ale pravděpodobně nevzládneme odpovědět všem. Děkujeme za pochopení.

Email nebo telefon:
Vzkaz:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je jedna a sedm ? Součet zapište číslicemi.

Poslat článek na email

Přeposlání článku na Vámi zadaný email

Komu (emailová adresa příjemce):
Vaše emailová adresa (odesílatel):
Předmět:
Management News - přeposlání článku: Pozor na veletržní rutinu
Vzkaz příjemci:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je osm a devět ? Součet zapište číslicemi.